Terenowy marketing outdoor

ta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem. Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunika

Terenowy marketing outdoor

Wikipedia o reklamie zewnętrznej

Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.

Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.

Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.

Niestandardowym rozwiązaniem w reklamie zewnętrznej jest reklama ambientowa: opakowywanie budynków lub reklama wielkoformatowa z wykorzystaniem form trójwymiarowych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna


O reklamie bezpośredniej. Czym jest i jak działa?

Reklama bezpośrednia ? jeden z rodzajów reklamy, wymagający bezpośredniego kontaktu pomiędzy sprzedającym i kupującym. Polega na wysyłce broszur lub ulotek bezpośrednio do potencjalnego odbiorcy albo wizycie w domu konsumenta.

Reklama bezpośrednia wymaga sporządzenia bazy danych klientów, do których będą skierowane określone działania reklamowe.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_bezpośrednia


Wykorzystywanie przyczepy reklamowej

W niektórych przypadkach kupno przyczepy reklamowej wydaje się być bardziej opłacalne od jej wynajmu. Dzieje się tak wówczas, gdy przyczepa reklamowa ma być wykorzystywana przez dłuższy okres czasu i będzie potrzebna w różnego rodzaju miejscach. Najlepszym miejscem postawienia takiej przyczepy będzie bardzo widoczne miejsce, wokół którego codziennie przejeżdża bardzo wiele osób, które mogą ją widzieć i dzięki temu podjąć decyzję o dokonaniu zakupu jakiegoś towaru.

Poza tym kupiona przyczepa reklamowa bardzo często jeździ po miastach i miejscowościach, zwłaszcza w godzinach największego szczytu co daje nadzieję, że bardzo wiele osób zainteresuje się treścią reklamy znajdującej się na takiej przyczepie.